3 dagar kvar..

Sen fyller jag år, wihuu :) Har inte bloggat av olika skäl, men nu ska jag försöka :P

Idag vare skola som vanligt, snackade med Märta efter skolan *skönt* och aa, nu sitter jag här och har ångest över olika prov, Matte, Musik (?), Engelska och säkert nått mer -.-

Imorgon åker Pappa och Pontus till Falun för att Pontus har innebandy grejj dära. Hoppas det går bra trots att jag inte är med ;) Nej men det ska säkert gå bra, det enda som är synd är ju att dem inte är hemma på "D-day" med stooort D, vilket resulterar i att jag inte får mina paket förräns dem kommer hem, som är typ Söndag :(

Men men, nu ska jag lyssna på musik och ta det lugnt :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0