Söndags ångest

Ååååångest jag har en ganska tuff vecka framför mig nu, vilket innebär lite blogg. Eftersom att jag drar till Björnrike på torsdag (ÄNTLIGEN!) så måste jag plugge en massa för att kunna ta det lugnt där samtidigt som det är en massa saker jag måste fixa innan, blir väl att jag får äta och plugga samtidigt :P

Idag har jag varit tränare och sen så kom Märta sunshine och vi pluggade lite NO och sen gjorde vi en kladdkaka som blev sjuuuukt god. Alltså helt sjukt god xD haha sen gick hon och jag trodde att jag skulle på dubbel final, men får ett sms från Louisa om att vi fått wo :S Så aa jag och mamma åkte dit ändå och kollade lite på Amars final och jag hämtade våra pokaler, yey, det är för övrigt min tjugonde :)

Men aa finns inte så mycket mer att säga :P Ska gå och blöta håret för att sen sätta i spolar :D

Kram sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0