Loooov! <3

Äntligen äre lov, skööönt !
Nu sitter jag hemma och vaknade för kanske 1 timme sen. Min iPod skulle ha kommit igår, men nej det gjorde den inte så nu sitter jag här hemma och väntar på att någon ska ringa på dörren och säga : Här är din iPod XD haha
Hade lite ångest ett tag ifall jag skulle köpa den eller inte, haha sen köpte jag den och tur var det! Min gamla gick sönder igår :P
haha, är sjukt taggad på att koppla in den, lägga in musik och sen aa, bara njuuta!

På Fredag ska jag gå på bio med Farmor, ska se Alice i underlandet ,wihooo ;D
I måndags var jag hos farmor på friskis och svettis där gick jag på ki balans (?) jätte konstig och inte alls i min smak, I want power :P

Ska nog kika lite på TV nu :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0