Jag funderar...

Vad tjänar ni på att vara elaka mot mig? Förstår ni inte att jag tar illa upp? Känner mig utanför, som om jag inte passar in. Klart att ni är tillsammans, det förstår jag, men snälla sköt det snyggt.
Mitt tålamod sjunker mer och mer för varje dag som går. Jag vill ju vara med er, eller vill och vill, har jag något val ?
Åhh, jag pallar inte, fram till sommaren, sen får vi se, klarar jag mer eller?

När ni inte är tillsammans är det helt okej, men när ni är tillsammans, då brakar helvetet lös, eller tja, det var kanske att ta i, men nått i den stilen i alla fall.

Ni vet inte att ni sårar, för då hade ni gjort nått åt det. Ni hade sett till att jag var med er.
Men nej, jag ska tydligen klara mig själv, men fine, jag klarar mig nästan bättre utan er. Vad skulle jag bli om jag var med er? Den tanken slår mig ibland, men den lämnar mig ganska snabbt, för det är ingen vacker syn kan jag lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0