Imorgon äre....

BJÖRNRIKEEEE! :D Är sjukt taggad, dock vaknade jag med ont i halsen. Det är så himla typiskt :( Så mamma får köpa halstabletter och sånt som hör till. :P

Så det var sista skoldagen idag för den här veckan, wihooo :) Den var faktiskt ganska chill, vi skickade in No:n så nu har jag en sak mindre att tänka på :D

Eftersom att jag ska till björnrike innebär det, ingen bloggning (tack och lov), men ska lägga in ett inlägg till Märta ikväll, som jag publicerar och sen så ska jag skicka ett sms till henne imorgon om att hon ska checka min blogg :P

Men aa, ska spela tennis snart och nu kom Molly sunshine ;D Men ska vara social nu :D

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0