Hemmaaaa :D

Yes Box, nu är jag hemma, eller jag kom hem runt 7 men, aa kom på att jag skulle skriva nu :P

Kollade på Valentines day som sagt och den var lite små mysig sådär. Jag och Märta gick ju på Friskis innan och jäklar vilken skön ledare. Har aldrig sett någon med så mycket energi förut xD haha, men aa tillbaka till filmen,
den var bra, hängde inte riktigt med i allt , typiskt mig :P

Imorgon äre först danspass på Friskis och sen så äre Bio med farmoooor, alice i underlandet, en "kult" film, antar att det är en film som man ska se :) haha

Ska nog ta en fika med mammsen nu och sen så antar jag att det är sängen, ska vara på friskis 10.30 imorgon så måste åka runt 10 någon gång :P

Ps, checka den hära bloggen, väärldens sötaste tjej :P Charoline

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0