Det kommer närmare och närmare..

Björnrike är i övermorgon och det känns helt sjukt. Jag vill dit nuuu! :D Jag ska försöka ta bilder, men brukar ju glömma det ;D haha tyyypiskt mig.

Men iaf tennisen var ganska slapp, ingen orkade någonting, så vi lalade mest runt xD Nu har jag gjort min älskade kladdkaka och håller på att packa. Ja det är tidigt jag vet, men mamma ska handla imorgon och jag vill att hon ska vara med när jag packar, hahah som om jag vore 4 år :)

Kommer sakna många här hemma, men jag lär få 10 samtal av Märta så det är chill ;D

Vad äre mer som har hänt? Ingenting speciellt faktiskt, tråkigt liv jag har :)

Well well, have a nice life cuties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0