Carro funderar.

Varför bloggar jag egentligen ? Jag får ju bara ångest över att jag inte bloggar, fast jag vet att ingen läser ? Haha Märta brukar skratta åt det, och tja det gör väl även jag. Men jag ser det här som en möjlighet att skriva av mig, sen om någon vill läsa, fine jätte kul, men annars spelar det ingen roll. Jag har ju ingenting som en "normal" blogagre har.

Jag kommenterar aldrig någons blogg
Jag har ingen design eller header
Jag har inga bilder

Mina inlägg är alltid jätte korta och så, men med tanke på att jag tränar ett X antal timmar i veckan så har jag förståelse för mig själv, för min vardag består ju bara av två saker, skola och tennis. Och hur kul äre att varje dag skriva :
"Jag var i skolan idag och det var helt okej och tennisen gick bra" ?

Jag finner ingen inspiration jag försöker tänka något roligt sätt att blogga på, men sätter aldrig nått i verket.

Alla bloggar ser ju likadana ut, Kissie och Dessie skriver om exakt samma saker exakt samma dag. Och alla "stora" bloggare skryter om hur mycket pengar dem har och att alla andra som bloggar är "copycats" ?
Vad är meningen med det, det är ju för fan (förlåt) flera tusen som bloggar också sitter dem och säger att alla är copycats? Öhh, hela bunten är ju copycats.


Jag var tvungen att skriva av mig och jag vet att ingen läser endå :)

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: John Hundt

Det är sant att ingen läser din blogg för du har inte direkt många kommentarer =P John funderar: varför skriver du ens om ingen läser???

2010-04-15 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0