Vatten i massor

Hej igen :D

Haha, har egentligen ingen lust att blogga alls... Men på mamma och pappas dator kan jag typ inte göra nåt annat så jag gör ett försök till att börja blogga igen :P

Jag kom ju hem från båstad i söndags och kom hem ganska nöjd och glad. Jag kom till kvarten, så var därmed bland dem 8 bästa av 112 st. Ganska stort :P Haha, men aa kom hem och fick då en påse godis (?) av familjen ;) Sen i Måndags började jag jobba på sommarlägret i tennisklubben. Va helt okej dem 2 första dagarna med nu på slutet va det inte alls lika kul. Eller visst det va kul ibland, men min grupp kunde typ bara bråka med varandra. Det var alltid någon som grät.
Sen idag när det var sista dagen hade vi det årliga vattenkriget. Eller vattenkrig va att ta i, vi kan döpa det till " alla häller vatten på Carro som är hjälplös" :P Haha så det bokstavligen droppade om mig när jag gick hem -.- Men jag är i behov av pengar så jag överlever, hoppas jag :P

Imorgon åker vi till farmor som är på landet och ska "fira" midsommar. Ska även träffa farmors brorsa som jag inte träffat på jäätte länge :P Ska bli lite småmysigt sådär :P Sen åker vi hem på Söndag för då ska bi dumpa Pontus på centralen så han kommer till sitt läger i Falun. Så då är jag home alone i en vecka. Wihooo! :D
Iof så ska jag kanske åka med och flytta morfar på Måndag, men jag är inte säker på om jag vill det :P

Oj vad långt dethär blev nu... Haha tack till er som inte tröttnade efter halva ;)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0