VadSkaRubrikenVaraIdag?

Japp brist på rubrik...
Idag så har det varit en skön dag. Först så hade vi sovmorgon och började men No och då fikade vi :) Sen var det idrott, fotboll, där jag inte tillförde speciellt mycket.. :P Sen så vare Franska, ingen komentar, och sist matte med ännu mer fika ;) Haha en riktig "fika-skola" som Matilda sa :P
Sen så vet jag inte om jag ska till grönan idag eller inte. Elin är seeeeg! ;) Hoppas det.. Jag är sugen på att snurra lite och att bara känna mig frii ;)

Nu måste jag försöka hitta en klänning till avslutningen *suck*. Det finns ju aldrig fina klänningar när man väl behöver en -.-


Jag blir så jäkla glad av den här låten :D

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0