Tiisdag och jag orkar inte blogga..

Det går så upp och ner. Ibland så får jag väärsta blogg-suget och ibland så ångrar jag att jag ens har en blogg. Det är ju bara att ta bort den, men trots allt så äre ganska skönt att skriva lite då och då :)

Igår hade vi elevens val, eller det var bara klasskamper, men det var ruuligt :D Våran klass var typ bäst, men det är den alltid :D Idag så hade vi en himla massa prov, eller ett musik prov och ett matte prov. Årets sista prov! Det gillar vi starkt! :D
Efter skolan så drog jag och Hannah till globen för att hitta nått till skolavslutningen. Såklart utan resultat, eller jag fick med mig ett linne hem, men det var ganska onödigt ;)

Juste Matilda ska fixa en design till mig, looove it! Måste bara bestämma vilka bilder jag vill ha... ångest ;)

Annars så har jag nog inte så mycket att tillföra idag.. Imorgon så ska jag till grönan med skolan och skulle kanske dit med Märta på torsdag, men vi pallar inte :P Så då blire att vika tvätt till operation dagsverke, och bara ta det lugnt. Ska tydligen bli fint fint väder, så man kanske kan sola lite om vädret tillåter :D

Oj vad långt det blev nu haha.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0