Tennismatcher i massor

God morgon sötnosar! Hoppas ni har sovit gott för det har jag gjort :P

Igår kväll så var jag lite med Elin och sen så var jag bara hemma typ. Haha vi båda smsade John och blev lacka för att han inte svarade men sen kom vi ju på att han skulle på green day i Göteborg haha lagom kul :P
Men vi har iaf planerat att vi drar till grönan på onsdag efter avsltningen, det gillar vi! :D

Nej men idag så har jag 2 tennismatcher och Pontus har en picknick så ikväll kommer jag vara heeelt slut ;) Jag hittade såklart ingen klänning igår, och imorgon har jag troligtvis bara en match, så jag får åka till stan och kolla då.
Oj nu ser jag vad klockan är och jag måste spriiinga :P

Kram på er så hörs vi ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0