Sovmorgon :D

Idag har jag sovmorgon till halv 11 välförtjänt! Och när jag sen kommer till skolan ska vi typ direkt till grönan så det kommer bli en grym dag idag!
Igår var jag mamma och Pontus på Enskedespelen, visst den var helt okej, men kanske liite för djup för min smak. Mammas kompis dotter var med och hon var sjukt duktig sen så såg vi ju även många från dagis (looong time ago :)

Jag vaknade imorse av att min säng ( som för tillfället är en luftmadrass;) stod på högkant och jag ramlade ur -.- haha tror att det var för att jag skulle kolla på min mobil, men då vaknade ju jag iaf.. ;) Nu har jag suttit vaken sen 7 och jag kan verkligen inte somna om, det är omöjligt. Kan bero på att jag är taggad till 1000, för skolan slutar ju trots allt om 7 dagar.
Det förvånar mig att jag längtar så himla mycket efter sommarlov. På fältet brydde jag mig inte så mycket, men nu ville jag sluta efter första terminen :P Tål att tänka på...

Nej nu ska jag sätta mig och kolla efter lite tenniskläder, det är ju Båstad snart. Love it!

 Vi är såå fina :D <3
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0