Skansen

Hej där ute!

Idag var vi på skansen med klassen, wihu -.- Det var sjukt mycket folk där men det gick bra ändå. Haha när vi åt så är det en massa läskiga fåglar som "lipar" åt Märta och Matilda och sen så reser jag mig och ser en mås flyga över mig. Haha 2 sekunder senare så har jag skit på byxorna... -.-  Jävla fågel... :P  Sen åkte vi hem och tömde skåpen och sen så var det slut. Har fortfarande inte köpt nått till skolavslutningen så det får bli nått som finns hemma. Jag ska ju iaf till grönan imorgon :D Sen så ska alla ta med sig fika till avslutningen imorgon, så jag gjorde ett försök till chokladmuffins. Det blev ju inte så jääätte lyckat ;)
Gosh det är helt sjuukt att det är slut imorgon! Jag har inte riktigt förstått det än.

Nej men snart är det Pontus avslutning och senare match i Ella gård.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0