Sista skoldagen

Hej sötisar!

Idag så var det sista skoldagen. Vi hade idrott, och det var väl lite speciellt... :P På svenskan skulle vi städa, men vi satt mest och drev med varandra, slöjd blev klar med halsduken, men skänkte den till ett behövande barn (Märta) ;) No redovisningen gick bra, eller jag och Märta var bland dem sista och då hade ju alla redan sagt allt så vi kom inte med så mycket nytt direkt. Men aa sen så åkte jag och Märta till stan där vi mötte Elin och gick runt ihopp om att hitta nått till avslutningen men lyckades återigen inte :( Så det får bli nått hemifrån om jag inte hinner till globen imorgon.

Imorgon är det skansen med skolan jippie.. -.- Speciellt med det här fin fina vädret :P Iof så börjar vi 9 då så det är väl lugnt :) Sen så har Pontus någon uppvisning i skolan som jag ska kolla på. hahah Love it ;) Missar typ fikat efter för jag har match 19.30 så det blir nog ingen bloggning imorgon :P

Nej men nu ska jag va lite social med mina fina vänner.

Puss och kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0