Sista inlägget på 1 vecka

Hej där!

Nu har jag kommit hem från mina matcher. Första (Semin) mötte jag ju hon som jag förlorade mot i sm. Men idag var det min dag :D Jag tog första med 6-4 och sen så avr hon tvungen att ge upp, för hon fick kramp (?). I finalen sen så mötte jag hon som är etta i Stockholm bland dem som är 1 år yngre än mig (97or). Där spelade jag ganska bra och förlorade "bara" med 3-6 4-6. Fick en liten pokal + att jag får tillbaka anmälningsavgiften av klubben :D

Nu springer jag runt och packar ihop det sista inför imorgon, för det som inte packas idag kommer inte med :P Cilla kom även förbi med en liten påse som jag ska ge till Emil och Lisa när jag kommer ner till dem imorgon.

Har inget mer att säga än att ni får komentera medans jag är borta! :D

Kram!

Jag kommer sakna dig hjärtat och det vet du... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0