Sista dagen i Stockholm

God morgon, hoppas ni sovit gott. Det har iaf jag gjort :P

Just nu har jag och Pontus blivit beordrade att göra en pastasallad. Så nu väntar vi på att vattnet ska koka upp, vilket tar en evighet... Kan bero på att jag bara hade halva plattan på, men det behöver vi inte säga så högt :P  Jag lyckades även sätta Pontus i arbete *stolt* :P

Men som rubriken så är det här min sista dag i stockholm :/
Eftersom mitt tåg går omänskligt tidigt imorgon så måste jag säkert lägga mig vid 10.. ? Att mina päron ska va så noga med att sova :P  " Annars kommer du inte orka" Hoppas vi iaf får nått gott till mif

Idag är det en månad sen jag fyllde 14. Bara 11 månader kvar till nästa gång ;) Haha, fint att jag försöker se det positiva, trots att jag vet att det är en eeevighet kvar :)

Kram på er, och som jag sa igår. Imorgon är det fritt fram att smsa till mig för jag kommer ha trååkigt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0