Så då va det spräckt..

haha jag kan inte hålla mig.. Måste blogga. Eller måste och måste... Jag har tråkigt och då finns det inget annat att göra :P Min match idag gick inte bra alls... Men men Life goes on ;)

Idag fick jag även ett livstecken från min sötnos till lillebror *host* ;) Haha nej men han verkar ha det superbra och så :) Haha han va så skön när vi snackade:

Pontus: Carro du fattar att jag inte snackar med dig lika länge som med mamma och pappa va...?
Jag: Aha, så vi ska lägga på eller?
Pontus: Nä
*tystnad*
Jag: Jahopp, har du nåt kul att säga då?
Pontus: Jag har en glass nu
Jag: Jaha... Det va ju roligt.
*Tystnad*
Jag: Ska vi lägga på eller?
Pontus: Nej, hur är det hemma?
Jag: Haha *Berättar om dagens händelse*
Pontus: Okej, men nu ska jag va social... Hejdå
*Klick*

Så social bror har jag... Men iaf han va nöjd för William bar honom till frukosten varje dag... Haha förstår ni vad han njuter...?  Är med äldre som pysslar om honom. Haha han är typ i sitt paradis nu ;)

Men nu säger mamma att jag ska stänga ner... -.-

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: hannah

Nice :D nu har jag komenterat iaf... vet du jag har skit tråkigt !!! my life suck with out u (l) <33

2010-06-30 @ 23:43:35
URL: http://blondefairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0