No uppsats

Hej mina sötisar!
Som jag antog är jag helt slut nu. Hjärnkontoret har verkligen lagt av för dagen ;) Men min sista match idag gick bra! Gjorde en cykel ( Vann 6-0 6-0 ;) så då var pappa nöjd :D

Eftersom mamma inte är hemma så fick vi varma mackor till middag, mumsigt. Efter så vare duschen och nu så äre den hära jä*la No-uppsatsen. Jag tror jag dör! Vi har skrivit en A4 och sen så hörde Märta i Onsdags att vår lärare inte tar emot nått under 2 A4or -.- Vi är såå körda. Så nu äre bara att lägga in lite bilder och göra texten lite större och bara skriva om sånt som egentligen inte har någon betydelse :P

Imorgon så har jag en match klockan 10 och sen så ville pappa åka till smaka på stockholm. Då vare frivilligt om man vile följa med eller inte. Jag vill, men jag måste hitta en klänning. Antingen så följer jag med och fixar det på måndag, eller så gör jag det imorgon, åångest.

Kram på er!

Jag saknar dig och det vet du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0