Lycklig

Jag är så sjukt lycklig idag. Varför? Jag vet inte riktigt, fint väder, fina kompisar, snart slut på skolan , allt är bara underbart nu.
Idag så vek jag ju tvätt och var klar med det runt 11 nån gång. Så då drog jag till Elin och solade i 30 minuter och sen såå drog vi vidare till Märta. Hon hade fixat lunch och cola så vi satte oss på hennes balkong och åt. Sen så började vi flumma. Vi tog alla möjliga bilder och hade hur kul som helst. När vi tröttnade på det så solade vi i 30 minuter till och då kom snille-blixten. Varför inte dra till Eriksdal ? Haha värsta impulsen men sagt och gjort 1 timme senare var vi där. Mysigt! Dem skulle försöka bygga med mig, men jag är ett hopplöstfall jag lovar. Jag ramlade hela tiden :P
Sen så käkade vi lite och sen så hade Elin träning och snälla som vi är cyklade vi med henne till skolan och sen så skulle vi cykla genom stan var planen. Haha först så fick vi putta cyklarna upp för en trappa och sen så vare jätte många som cyklade så jag blev stressad. Sen så visste vi inte om vi skulle ta sama väg som vi åkte dit eller en ny. Haha nya vägar är alltid roligt *host*. Vi kom ut på den lååånga bron vid Åhlens i ringen och där var det motvind så det var lite tungt ;)
För övrigt så är jag och Märta lagom körda, No-uppsatsen ska vara inne på Måndag, och vi är inte helt klara eller jag är inte helt klar. Lyckat! Så då vet vi hur min helg ser ut.

 Tack för idag :D <3

Kram på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0