Första dagen på sommarlovet

Och jag njuter. Igår var jag uppe till typ 1, bara för att det är sommarlov. Sen så vaknade jag runt 12, bara för att det är sommarlov. Åt sen frukost, bara för att det är sommarlov.
Ja allt jag gör är nog mest för att det är sommarlov, mest för att trotsa mina päron kanske? :P

Idag så har jag bara en tid och passa. 15.30 har vi finalen i Mix-dubbeln :D Juste, berättade jag att det faktiskt var final igår och att jag fick en pokal *stoolt* ;)
Snart är det Båstad så måste börja packa lite smått. Ska bli ganska skönt att komma från stockholm och träffa mina kompisar som jag inte träffar så ofta.

 Tagen för exakt en vecka sen, jag älskar er!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0