Det här visste ni nog inte om mig...


Jag är inte speciellt matglad-
Nej jag är nästan aldrig hungrig. Är tvungen att äta ändå för "äta bör man annars dör man"

Jag överdriver- Eller iaf enligt de flesta av mina kompisar. Jag kan säga " alla gör så" och sen säger jag " Eller aa det va..." och då är det oftast bara 2-3 namn.

Jag hatar ägg- Det är nog det enda som jag inte äter. Eller ägg i mat och sånt äter jag. Men inte kokt eller stekt. Inte heller äggröra, omelett kan gå, men det är på gränsfall...

Jag har gått hos sjukgymnast 2 gånger i veckan- Har slutat med det nu, men jag gick för mamma klagar/klagade på min hållning, för att jag efter tennisen kunde få ont i typ svanken och för att jag inte kan sitta i en bil för länge utan att typ få kramp :P När jag hade gått där ett tag upptäckte hon dessutom att jag hade "muskelknutar" så dem tröck hon ut. Och jag har aldrig haft så ont. Å herre hud, jag låg och grät :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0