Det är otroligt...

iPoden fungerar igen! :D Haha, hur gick det till? Ja, jag var allmänt pissed så då gick jag in och tröck bara på den och vips så var den på. Love it! :D
Och sen så åker jag inte till Båstad imorgon för jag har en turnering här hemma först. Så jag åker dit på tisdag morgon, gaaalet tidigt men det ska nog gå bra. Det är bara ett byte i Göteborg och då har jag 20 minuter på mig att hitta rätt, så om jag missar tåget är jag en riktigt sopa.. :P Min match idag vann jag med 6-1 6-0, men det blåste sjuukt mycket. Jag gjorde säkert 20 dubbelfel eller nått, men jag skyller på vinden :P

Så imorgon har jag en match klockan 14 så kan ta en liiten sovmorgon kanske ?:P Innan middagen så var jag och Pontus på en liten promenix, iof så var det enbart för att vi båda hade sockersug, men det var mysigt. Haha så sällan som det bara är han och jag som hittar på nått, men ibland så händer det ;)

 Kreta för 2 år sen. haha lyckat julkort... ? :P

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0