"Dear John"

I'm baack :D

Haha nej men bion var sjukt bra men samtidigt otroligt sorglig. Det är första gången tror jag som jag har gråtit på en bio, men jag kunde verkligen förstå hur John kände när verkligen allt gick emot honom. Men nu ska jag inte tänka mer på filmen :P
Jag har packat lite inför Båstad och är väl ganska taggad nu. Så nu äre bara tuta och köra haha ;) Men aa annars så har det väl inte hänt så mycket. Var ju på bion och sen åkte vi hem ganska direkt haha båda var ganska tagna tror jag :P
Min middag bestod utav, håll i er nu.. en hel macka :P Haha jag är verkligen inte hungrig, bra där Carro.

Nej nu ska jag nog dra härifrån :P

Puss och Kram på er!


Kommentarer
Postat av: W

haha hungrig nu lr?:P <333333

2010-06-11 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0