Besök på Norrtälje sjukhus

Hallooo! :D

Nu är jag hemma från landet och vi har skickat Pontus på sitt läger,skönt... :P

Jag har haft en jätte trevlig "weekend" eller va jag ska kalla det.
På själva midsommardagen så va vi nere vid stången som vanligt, men jag höll låg profil och satt och vaktade filten... ;) Sen gick vi upp och åt middag, ngt kött med potatis och sallad. Efter maten gick jag, Pontus och vår kusin Fredrik på en promenad ner till bryggan. När vi satt där ser vi två stora fiskar och då kommer vi såklart på att vi ska fiska! (Klockan va väl 22.30 då ungefär). Så vi börjar knata tillbaka för att hämta spön och bete. haha vi hade ingen mask så vi tog majs ändå... Jag skyller på majsen för att vi inte fick nån fisk ;) Men vi gick väl tillbaka hem runt halv 1 tror jag... Vi gick upp och alla la sig ganska så fort.
På söndagen va det den årliga fotbollsmatchen. Jag sa ganska snabbt att jag inte ville va med så det va bara Pontus och Fredde som va med. Det va väl helt okej att titta på :P. Nått som däremot inte va så kul va när Fredde landar snett med foten och tror att den är bruten. yesbox det är bara att ringa efter en ambulans. En timme senare kommer den, men då har han tryckt i sig nåra alvedon så då har han inte lika ont. Senare på kvällen fick dem veta att det "bara" va en rejäl stukning (Väldigt rejäl måste jag tillägga ;) Så farmor åkte och hämtade hem dem och sen så var det middag igen. Typ samma som på Fredagen bara att det va kyckling istället ;)

Sen så åkte vi som sagt hem idag och skulle lämna Pontus och jag skulle träffa Elin så jag gick väl typ 5 i 12. Vi har bara strosat runt i stan. Jag fick med mig en randig tröjja hem och en mätt mage, behöver jag säga var vi åt... ? :P

 
Du är galen och har bara en hjärncell, men alltid min bror <3

Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0