Yes vi kör på en nattblogg då..

Hej på er! haha ingen som är vaken nu förutom jag och Lisa :P

Idag har jag spelat lite tennis mot min tönt till bror. Behöver jag säga att jag vann lätt... ? ;D
Haha att ens blogghumör kommer fram på natten är lite speciellt ju... Iof så är jag helt slut i huvudet och trycker fel hela tiden, irriterande om något. Imorgon/idag så ska jag packa och förhoppningsvis även hinna med lite sol :) På kvällen sen så ska vi dumpa tönten på hans fys och sen åka till Forex typ och växla pengar till mig, Danmark here I come :D Idag så har jag även hittat en liten talang jag har... Garnera tårta med jordgubbar. Den ni! :P haha tårtan i sig sen va väl helt okej. Va slut i huvudet redan då, så kände inte att det smakade speciellt mycket...

Haha nä nu måste jag liva upp stämningen här känner jag!

Smell yah later babes! (Vi kör med nåt nytt nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0