Visste ni det här..?

Jag har gått på gymnastik- That's it. Gick i 2 år. Det va väl först på slutet som ja va lite småduktig, men jag slutade.

Jag har även gått på Lasse Külers dansskola- Haha joo.. Inget speciellt, men det va trååkigt! :P

Jag tycker inte om toaletter- Nej usch för toaletter! Jag verkligen hatar det. Får panik av dem, speciellt när jag inte är hemma.

Jag är jätterädd för att såra någon- Det är verkligen jobbigt när man t ex ska göra slut, eller säga att det är bättre om man bara är kompisar. Brukar ha ångest i veckor innan jag vågar säga det.

På mina lediga helger brukar jag få gå upp tidigt- Iof så är det väl halvt frivilligt, men det är för att kolla när min brorsa spelar innebandy. Det låter skit tråkigt, jag vet, tyckte jag i början också, men sen så bli det roligare och roligare och man träffar andra syskon och så. Fast det absolut bästa måste vara cuperna! Så otroligt mysigt. Dock brukar jag inte få följa med på så många, men den senaste, som jag var med på, var jättetolig! :D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0