Usch vad snabbt lovet går...

God morgon :D

Hoppas ni har sovit gott, det har inte jag gjort kan jag ju säga... Tankarna bara susar runt och då är det omöjligt att sova. Eller jag somnar, men vaknar efter 10 minuter igen. Ganska störande... Haha nu kanske det är jag som skulle ta dem dära sömnpillerna som jag skulle ge mamma och pappa...? ;) *ironi*
Jag vaknade för kanske 1 timme sen och kan verkligen inte somna om -.- Men ah igår så gjorde jag mitt fysprogram som jag skulle, jag va ute och sprang i typ 20 minuter, och jag dog inte! Hallaluljah :)

Jag har tänkt på att det tar mig en evighet för att skriva ett inlägg som inte ens blir bra. Jag sitter i säkert 10 minuter för ett litet sketet inlägg. Skriver till folk som jag inte ens vet vilka dem är. Ser bara statistiken, haha sämre och sämre för varje dag. Ser komentarerna, typ inga alls. Det enda jag ser är mina dåliga inlägg. Bra Carro! Du är så otroligt smart som inte bara tar bort bloggen!

Idag ska jag och Pontus åka och bada med Emil och Lisa på eriksdal. Iof så ser inte vädret så lovande ut, så får kanske bli inomhus om molnen inte flyttar på sig ;D

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0