Tårögd..

Hej där ute!

Det har varit en otroligt fin dag idag! Först åt jag och Märta lunch på Pizza hut och sen så gick vi till NK ihopp om att min väska skulle finnas, men vi insåg att nej. Det gör den inte och kommer aldrig heller göra. När det står "realisation" istället för "rea" inser man att man nog har en för låg budget för att vara där... :P Men sen så gick vi förbi Red Bull Flugtag, men vi orkade inte så vi tog en promenad till slussen och därifrån åkte vi hem. Eller hon gick hem för dem hade ju genrep senare så jag gick hem till Elin. Där va vi inne på datan i säkert 2 timmar och sen började hon fixa sig eller va jag ska säga :P Sen så drog vi hem för jag skulle hämta kameran och en kofta, om det skulle bli kallt sen när vi skulle hem :) Men vi gick till Bea och köpte en blombukett till våra kära Märta, haha vi tog först rosor och köpte dem... men sen insåg vi att dem kostade lika mycket som en bukett så då gick vi in och böt... Haha vi är sååå normala ellerhur... ? :P Men sen så satte vi oss på tunnelbanan, som vi förövrigt satt på i 40 minuter... Men det va det värt! Märta va så galet bra! Haha säg inget nu, men jag och Elin satt och va tårögda, nej gud jag får gåshud bara av att tänka på det! Sen efter så fick hon blommorna och blev såklart glad! Yey, vi lyckades! ;)

Nej men nu blev det långt, för långt :P Så ska runda av nu...

Puss och Kram, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0