Städar Pontus rum

Jag är för snäll! Varför ska jag städa nån annans rum? Haha jo jag vill byta rum, min säng läcker, vill ha en nya, vill ha ett rum som är mitt, mitt fina rum ;D Då är det bara att sätta sig och sortera gammalt lego. Min "Boss", Pontus, gav mig 5 minuter rast... Haha värsta arbetslägret egentligen :P
Har nu konstaterat att hans limewire suger! Det finns ju inga låtar alls. Allt som jag får fram på mitt är spårlöst försvunnet här. Fint!

Igår så fick jag ju "lämna in" min data 00.00. Prutt! Men hoppas att jag kaaanske får va uppe liite längre idag... Tror inte det iof men, hoppet är det sista som lämnar människan.

Nu vill Pontus att jag ska hjälpa till igen, och jag har dealat till mig att jag slipper legot! Haha fast jag måste rensa hans skrivbord istället, men va fan, det är det värt!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0