Some pics and then goodbye

Hallå igen ;)

Hinner inte blogga nåt megastort inlägg, så slänger in bilderna, och sen får det bli hejdå.. :/

Min otroligt fina tårta.. *host* ;)

Gårdagens outfit

Det va väl dem bilderna jag hade att erbjuda idag... Som vanligt måste jag skriva av mig lite nu innan jag åker...

Att lämna er är inte lätt. Det är verkligen inte det.
Ni tror inte att det spelar nån roll för mig. Men jag saknar er redan.
Jag är "bara" borta i 8 dagar, men 5 av dem kan jag inte svara på sms.
Jag kommer bli helt avskuren från er. Avskuren till 100%
Det har jag aldrig varit förut. Utan er alltså.
Usch vilken ångest jag har.
Om mitt plan kraschar så älskar jag er, mest av allt.

Smell yah babes


Kommentarer
Postat av: w

fint sötnos :) <333

2010-07-08 @ 23:08:06
Postat av: Elin

Sluta säg att din plan kraschar, inte okej! Blir rädd då.

Vet inte om det är mig du skriver om, hur som helst så älskar jag dig så grovt mycket!

Jag kan inte ens gå, utan din luft, i mina lungor.

Älskar dig! <3

2010-07-09 @ 18:25:00
URL: http://tozeneliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0