Sol!

Hej mina små solstrålar! :D

Igår kväll sa mamma att vi skulle sova så länge vi kunde idag, men såklart så nä. Halv 10 väckte hon mig och sa att vi skulle åka till grisslinge och bada. Så det va bara att gå upp, sätta på sig kläder och gå till bilen :P Men när vi väl kom dit va det jätte mysigt. Pontus kompis och hans familj va också där så vi va med dem typ. För första gången typ någonsin badade jag faktiskt ganska mycket. Det va kallt till en början, men sen så blev man liksom van och då gick det bra ;)
Vad gör jag nu...? Jag har gaaalet tråkigt! Det är typ ingen inne på msn (Ja du är Hannah) så nu är det ganska segt, men men får väl hoppas att det droppar in nåra såsmåningom :P

Imorgon ska iaf jag och Märta på Red bull flugtag, haha ska bli lite små roligt. Så jag ska träffa henne 20 över 11och antar att hon har träning sen, så vi får se om jag kanske drar mig dit och kollar om jag får... :P Tror att dem skulle ha genrep inför em eller nåt, kanske kan få med mig Elin också om jag har tur ;)
Hoppas såklart på finfint väder imorgon! Skulle va så skönt om det va sol och blå himmel... M-Y-S-I-G-T!

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0