Skitväder..

Hej på er!

Usch vilken natt... Först så höll Hannah och Viktor mig uppe till typ 3...? Sen så började det blixtra och sånt så va aasrädd och låg typ i min säng och vågade inte röra mig, somnade tillslut runt halv 4 tror jag... Sen så hade jag ställt klockan på halv 11 imorse eftersom Louisa skulle komma hit, men snoozade till typ 11.. Så det blev ingen frukost för det va för sent. Louisa kom typ 12 och då åt vi lunch. Sen kollade vi på Ensam hemma 3. Haha bästa filmen någonsin ;)
Sen så drog vi till Saltsjö Duvnäs och tränade i 1 timme. Sen när jag ändå va uppe i varv eller va ja ska säga så passade jag på att göra fysprogrammet, eller inte löpningen, men allt annat :D 

Nu snackar jag med älsklingen på msn :D Myysigt :) Saknar deejj! :/

Nej hörrni, nu ska jag kolla tiderna för sm :P

Kyyss!


Tagen av mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0