Seg-Segare-Carro...?

Hej på er!

Usch vad segt den här dagen går... Vaknade runt klockan 10 av att det ringde på vår hemtelefon och eftersom jag anotg att ja va ensam hemma så va det ju bara att kuta upp och svara. Inget intressant så det var onödigt... Sen hör jag att det låter som att nån är här nere och har tv:n på, men antar att jag bara inbildar mig som vanligt. Sen kollar jag ut av ren reflex och då va pappas bil hemma..? haha sen när jag går ner så är det klart att han ligger i soffan och kollar på tv... -.- Så typiskt.. :P Men ah sen så tog ja en låång dusch och sen däckade jag vid tv:n i kanske 1 timme till ;)

Inatt får alla som har min msn va inne :D Haha jag kommer dyygna :)



Jag vill tillbaka... Kreta 2008 <3

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0