SATC 2

Hej på er!

Det blev ändrade planer med Märta idag ;) Insåg att det var perfekt bio väder, så vi drog in till Sergel och såg Sex and the city 2. Så sjuktbra! Eller vi konstaterade att den hade ingen handling egentligen, utan det var ganska mycket fram och tillbaka. "Mycket snack och liten verkstad"

Nog om filmen, annars då? Jo då, lyssnar på musik, är inne på mamma och pappas data nu, planerar att byta såsmåningom, men det är ganska skönt att sitta här, för finns så mycket man kan skylla på.. " Ska bara kolla bilderna från förr" är en vääldigt bra. Den tar jag oftast ;D

Haha mamma och Pontus har hyrt film, 2012, men både jag och pappa nobbade den idén, så pappa kollar på Lotta på Liseberg, hans favorit ;)

Imorgon ska vi åka till morfar och Moster Birgitta, eller asså det är mammas moster, så teoretisktsett min gammelmoster..? :P Mamma och Pontus, eller antar att det sista namnet kan glömmas, har bakat lite allt möjligt att ta med. Haha tack för att jag slapp det.

Imorse fick jag seriös flipp på mamma.. Och vad tror ni hon säger...? " Nejmen gud va söt du är nu Carro" Hahaha tror ni det gjorde det bättre? Eller jag började garva åt det hon sagt, men sen så ja, vi slutar där :P

Nej men hörrni, bloggar kanske från min dator sen :D

Kyssar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0