Min familj är... Konstig..?

Hej där ute. Kameran är död på riktigt. fanfanfan orkar inte nuuu! :(

Men men nu till rubriken. Ja min familj är otroligt konstig. Först sätter min pappa i halsen och får ingen luft. Pontus vänder sig mot pappa som går runt i ett försök att få luft och ropar: Pappaaa satte du i halsen? Dum, dummare, Pontus...?

Sen när pappa kommit tillbaka och allt är lugnt så står allt vatten hos honom, då ber jag honom skicka vattnet, men ska som vanligt jävlas och säger: -
-Hmm... Måste kolla hur många frimärken som krävs för den här, så du får den nog imorgon.
- Men pappa kasta bara hit vattnet då
- Men om du inte fångar allt så får du torka
- Men du vågar ju inte kasta ändå

Vad tror ni händer? Han slänger vattnet mig. Han siktar inte ens på glaset, hans enda mål är att träffa mig. Om jag fick flipp...? haha jag fick daaamp! :P

haha jag är så jävla trött så sitter fortfarande och garvar åt Pontus. Så otroligt dum! ;)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0