Middag hos Märtski idag

God Morgon! Jag hade jättesvårt att sova inatt... När klockan va 1.30 så va jag klarvaken och spelade spel på min iPod, vilket liv jo tack jag vet. Sen så när klockan blev 2.30 tvingade jag mig själv att sova. Lyckades väl halvt, för somnade gjorde jag, men inte när jag ville.

Idag då? Jo jag, mamma och Pontus ska dra och lämna in min skitkamera! Den har gått sönder, och jag måste ha den på Söndag :/ Sen snacka dem om att vi skulle till IKEA och kolla på saker till våra nya rum sen, inte så jääätte kul... :P Ikväll är jag ju bjuden på grillning hemma hos Märta! :D Galet mysigt!
Somnade med blött hår i en knut igår/inatt... My hair will be a mess...

Juste! Jag har bestämt att från och med idag ska jag äta nyttigt! Ingen donken (kommer säkert hända ändå) inget godis (Kommer definitvit hända ändå) ingen cola (Kan funka... Eller nä det går nog inte) och allt annat som man förknippar med lördagar :) Wish me Good luck! Haha det med colan kommer med stor sannolikhet att spräckas på grillningen.. :P Jag är så lyckad.. ;)

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0