Livstecken från Italien

hej på er!

Har så extremt tråkigt så får blogga för tredje gången idag...? :P haha onormalt... jo tack ja vet ;)
Fick precis ett sms av Elin, så sjukt söt! Saknar henne massor :) Har även försökt ringa Märta men hon vill inte svara idag... :/  Annars då... Jo ja har ätit lite, haha 5 bitar sushi för att va exakt :P Sen köpte mamma hem Ben n' Jerrys till mig, den har jag också smakat på... 2 skedar, sen va jag proppmätt.. :P haha jag är så misslyckad! :P

Juste.. Imorgon åker jag till Pontus kompis landställa med familjen så det är ingen bloggning då, vilket ni förhoppningsvis listade ut själva ;)

Haha jag fattar inte hur man kan bli så otroligt glad av ett sms. Det är inte första gången heller iof, men ååh ja vill att hon kommer hem nuu! :)

Kyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0