Kan inte hålla mig.. :)

Har så extremt tråkigt nu, så då blir bloggen min sista utväg.. :P

Idag så blir det nog ännu en dag, utan nåt att göra. Satt uppe liite förlänge inatt, men det va det värt :) <3 så jag sov iaf till halv 12 ungefär :) Ska väl dra med min kära bror och köpa glass lite senare :P

Haha gud vilket onödigt inlägg... Haha ska avsluta med en liten grej som hände igår.. :P

Jo, allt började med att pappa hade köpt Sofis Mode till mig. Så jag satte mig med den när han kom hem. på nåt modellreportage så var det en tjej som va jättelik sofis syster, så då frågade jag pappa:

- Är inte det där hennes syrra...?
- Njaa... Har för mig att det inte va det.
- Öhm... Hur vet du det...?
- Nej men kolla bara längst ner på smink-sidan, där stog det.
- Men hur vet du det?
- Hade tråkigt så läste den, men du... Den tidningen sög ju, fanns ju ingenting att läsa, bara bilder och kläder.
- Men pappa... Det finns kanske en anledning till att det heter "Sofis mode"



"I don't wanna wake up lonely
I can't stand another night alone in my bed
Missing, hoping
At the break of dawn
I won't let go
Won't give up no"

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: hannah

ett hett tips i livet carro... bli ALDRIG som ja, å du ska få hjälpa mig me "han" ikväll för ja står inte ut !!!



PÖSS

2010-07-22 @ 12:53:29
URL: http://blondefairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0