Juste...

Haha kom på att jag kanske ska delge lite grejjer till er...

För det första, Märta blev sjuk idag, och har vänt sin mage ut och in, så blev ingen middag med henne.

För det andra, kamerahelvetet tar 2 veckor att laga! Döda mig! Sen så kan hon inte heller säga om jag måste betala nåt eller inte. "Det beror på varför den är som den är, om det är fuktskada går det inte på garantin och du får betala". Om jag får betala kommer jag skita i det. Då orkar jag inte. Får önska mig en sen när vi har 'släktklas'.

För det tredje, fick med mig en lampa hem från ikea. Jättesöt!

Juste, Viktor lärde även mig hur man lägger in bilder från mobilen i datan, så jag ser ett liiitet ljus i tunneln, men det mycket mycket svagt... ;)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0