Jag lever!

Halloo sötnosar!

Jag lever, trots att jag flugit 2 gånger, åkt över en jättelång bro och åkt båt en gång. Haha, töntig jag är egentligen... Lägret har varit underbart, men hade givetvis dem stunder då jag hellre lagt mig för att dö... ;) Vi spelade tennis typ 5 timmar varje dag och hade fys i 1 timme. Vill även tillägga att de första dagarna va det 35 grader! Trodde jag skulle smälta :P Har även fått brev från Elin! Så glad jag blev. Gumman, vet att du inte läser det här nu, men du vet att jag saknar dig sjukligt mycket! "Jag har Elin-abstinens" ;D <3

Men det var iaf skönt att komma hem, faktiskt ovanligt skönt. Brukar tycka om att klara mig själv, men nu ville jag heeem :P Jag har en massa bilder från lägret och mina dagar hos Louisa i Båstad, men jag känner inte riktigt för att ladda upp alla nu. Det tar lite för lång tid, har inte det tålamodet :P

Nej hörrni nu ska jag kolla upp allt som jag missat! :P

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0