Jag är fööör snäll...

Haha sa inte jag att jag inte skulle röra ett finger...? Bra där Carro, Pontus rum är snart klart. Tack vare mig! Men jag tror att jag lyckats få mamma och pappa att inte ta datan tack vare det här.. :D Jag är sååå lycklig just nu! Livet leker minst sagt!



På Pontus begäran ska jag berätta för er om vad som hände för kanske 2-3 timmar sen...
Jag satt och rensade bland hans saker, och sist kvar är en penna. Den ser inte riktigt ut som en penna, men jag ska ju alltid testa pennor som jag hittar så jag trycker aaallt vad jag pallar. Och får vääärldens stöt. Jävlar vad jag skrek. Skadeglad som få springer Pontus in till mamma och pappa och asgarvar.. :P

Bjuder er på en låt innan jag ska fortsätta med hjälpen.. ;D

Let's just fall in love again- Jason Castro


Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0