Hej jag är död

Hej på er!

Usch nu måste jag ta tag i mina sängvanor på allvar! Jag satt låg till typ 3 inatt och skulle upp 8... Tror ni jag hoppade upp..? Nä ni det tog lång tid och sen somnade jag till lite i bilen också. Haha somnade faktiskt lite då och då under dagen :P Men vi var iaf vid mormors grav, föll en och annan tår, mer än så behöver jag nog inte säga. Sen åkte vi till Birgitta, gjorde så gott jag kunde för att inte visa hur förstörd jag faktiskt var.. Lyckades ganska bra tror jag, ingen sa nåt iaf... Åt lunch där och fikade lite och sen åkte vi till morfar. Han va jätteglad att se oss och va ovanligt pigg! Mamma tyckte att han också skulle få en liten semesterresa, så vi tog med honom till nån  nostalgiby.. haha vet inte va det avr egentligen, jag knuffade bara på morfars rullstol, annars gick jag mest runt och tänkte och smsade.. inte bra... Men sen tog vi en liten fika där, igen, och sen så ville morfar hem.
Mamma tyckte att vi skulle prova en ny väg... Fine, haha det ångrar nog alla... Det tog 40 minuter och det va på en grusväg i skogen. "Hej jag blev åksjuk". Jobbigt!
Men sen kom vi till morfars lilla lägenhet eller va man ska kalla det och va där i kanske 2 timmar. Sen så åkte vi.. När vi åkt i kanske 15 minuter kommer mamma på att vi har hans jacka i bilen så det var ju bara att vända och åka tillbaka. På vägen hem flippade jag och Matilda ur som vanligt... hahah vi och våran humor den som bokstavligen suger!

Haha för kanske 1 månad sen skickade hon till mig att hon har upptäckt att bilarna smakar olika beroende på vilken färg (?) haha så vi satt och flippade om att det är ju verkligen allt man behöver veta för att överleva... Kommer det en mördare eller våldtäcktsman kan man ju bara skrika: " BILARNA SMAKAR OLIKA BEROENDE PÅ VILKEN FÄRG" vår plan är då att dem ska tvivla på det och springa iväg för att köpa en påse... haha så dumma vi är... :P

Men hörrni, nu blev det väldigt långt..
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0