Fint litet test :)

SENASTE:
1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: pappa
3. SMS: William
4. Sång du lyssnade på: Commander
5. Gången du grät: öhm... Mormors begravning tror jag

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Näpp
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte va ja vet
8. Varit kär: Vem har inte?
9. Förlorat någon speciell person: Mm...
10. Varit deprimerad: Kanske inte deprimerad, men nåt i den stilen
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha nä

 

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Måånga nya :D
16. Fått ditt hjärta krossat: Inte än, men det kommer säkert hända.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: haha ah
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Yes :)
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: aa
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ah, men det va positivt ;)
21. Förlorat en speciell person: mmh..


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Normal fråga... Men typ alla
23. Hur många barn vill du ha: ett eller två typ
24. Har du några husdjur: Nåra dammråttor lite här och där kanske, räknas dem?
25. Vill du ändra ditt namn: Yes
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: öhm... På min senaste färgade jag håret :D 
27. Vilken tid vaknade du idag: 12.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Rensade bland mina sms
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Ja..
30. Senaste gången du träffade din pappa: haha, 1 minut sen
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: hmmm det ni
32. Vad lyssnar du på just nu: Musik
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Näpp

34. Vad gör dig irriterad just nu: Att min brorsa skriker på mig :P
OM DIG:
 37 Vad är ditt namn: Carolina... 
38. Stjärntecken: Oxen
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Fältet
41. Gymnasie: haha ingen aning
42. Högskola: Ingen aning här heller
43. Hårfärg: brunt
44. Långt eller kort: långt typ
45. Längd: Alldelles för lång.
46. Vad gillar du gällande dig själv: Haha, ingenting, eller kanske att jag kan va ganska positiv.. ? :D
47. Piercings: Öronen
48. Tattoos:

49. Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har inte gjort nån faktiskt :)  
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen: Har ingen
54. Bästa vän: Oj, det har jag många

55. Sporten du spelade: Fotboll, Gymnastik och Dans tror jag
56. Husdjur: Har aldrig haft nåt
57. Vaccination du minns: nån som alla får precis när dem fötts.
58. Konsert: oj det kommer jag inte ihåg
59. Förälskelse: Haha ingen aning
60. Alkohol du drack: -

 

JUST NU:
61. Äter du: Ingenting 
62. Dricker du: vatten
63. Är du på väg att: Börja fixa mig
64. Lyssnar du på: Fortfarande musik
65. Väntar du på: Att Carin ska komma heeem :D

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: jaa
67. Vill du gifta dig: Hitta en tjej som inte vill det?
68. Karriär i åtanke: vet inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon tror jag.
70. Kramar eller pussar: Pussar
71. Kortare eller längre: Längre!
72. Yngre eller äldre: Äldre tror ja :P
73. Romantisk eller spontan: Romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: haha dum fråga.. Mage såklart!
75. Tatueringar eller piercingar: Måste jag välja så är det väl tatueringar
76. Känslig eller inte: Mer känslig än inte.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Haha inget av dem tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0