Finfin dag :D

Hej på er!

Idag har jag haft en finfin dag :P Först så hade jag match och vann, lycka tror jag att det kallas... ? :) Så imorgon är det finaaal! Det gillar vi :) Sen så kom jag hem och tog det lite lugnt, duschade och böt om för att sen möta Elin solsken ;D Vi kom på att vi skulle cykla till vår gamla skola och leka (?) Haha eller ah vi ville mer ta foton, men såklart laddades båda kameror ur direkt... Så vi drog hem till Elin och laddade batterierna och hon skulle byta om och lite sånt. Sen åkte vi hem till mig så jag också skulle byta om, haha så nödvändigt ellerhur... ? :P Men sen när vi väl kom tillbaka dit så tog vi nåra foton, men sen blev vi såklart lite snurriga så då satte vi oss istället och snackade. Skönt va det! Kvällen kommer troligtvis spenderas som alla andra har gjort den här veckan... Framför min kära dator :P haha jag har ett såå roligt liv ellerhur...? ;P


Tack för idag, jag va lite gnällig idag... Men jag vet inte vad jag ska göra... Och tyvärr så är det bara jag som kan bestämma det också...<3

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du tror att du gnäller mycket, jag ska fan inte säga något, för jag gnäller miljarder gånger mer. Älskar dig <3

2010-07-01 @ 20:18:41
URL: http://tozeneliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0