Carolina<3Vatten= Sant...?

Haha nej skulle knappast tro det va :P Fast jag är ett litet steg närmare iaf ;) Lyckades bada hos Carin och de va inte så farligt, framsteg! Haha jag hade lite små tråkigt innan jag skulle till Carin så har en "dagens outfit" att dela med mig av. *host* Ingen bryr sig *host*

Haha sitter och snackar med Fredde angående visningsbilder... Ganska roligt faktiskt.. :P Se hur killar uppfattar dem ;) Men annars så händer väl inget speciellt. Borde kopiera alla mina bilder till mitt usb-minne eftersom datorn fuckar sig, men jag orkar inte nu.. :P Det är mycket jag inte orkar nu förtiden har jag märkt... Inte bra.. :P

 
Här har ni min otroligt fina outfit ( Se ironin tack) :P

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0