Inga fler nätter...

Hej på er!

Blev ingen spruta idag, med tanke på att vi lämnar huvudstaden på Måndag. Kanske lika bra det. Idag har jag gjort en tårta (?) och sprungit. Om jag är stolt asså... Jag sprang 6 km på 22 minuter! *Wooow* Sen va jag dööd...

Nu till rubriken... Mamma och pappa har beslutat att dem tar min data 00.00 så det är inte så mysigt... Har ingen att smsa med heller, toppen! Fin kväll! DET HÄR SUUGER!
Om nån vill va lite social med mig efter 00.00 så är det fritt fram att smsa, bokstavligen. Kommer ha så sjuukt tråkigt! :/
Typsikt min otur...

Nej hörrni, kyss.

haha här är ett smakprov på vad jag och Elin snackar om när vi har tråkigt och är trötta... Vi driver!


Man ser inte så bra, men kul va det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0