Båstad och Danmark, Here I come!

Hej där!

Hoppas ni har/har haft en bra dag :) Själv är jag så otroligt trött, så trött så jag nästan har blivit pigg. Jag och Elin räknade lite på min sömn inatt och jag har nog slagit eget rekord... 4 och 1/2 timme. Haha galet egentligen... :P Men dethär är nog mitt sista inlägg innan jag drar till Båstad imorgonbitti. Jag tror att jag måste gå upp typ klockan 6..? Usch det är likadant som när jag skulle till Båstad förra gången. Iof så kommer jag säkert ha det jätte mysigt sen när jag kommer dit så det kan jag väl stå ut med. Haha jag låg och tänkte på att planet faktiskt kan krascha imorse... Haha jag började fundera på om jag skulle skriva ett brev och lägga nånstans och sen typ säga till en person var det är så den sen kan säga det till mamma och pappa... ? Kanske planera min begravning och lite sånt. Men ah jag överreagerar ju som få när det gäller just sånt här :P
Dagen har iaf spenderats tillsammans med Elin :D Haha vi är lika knasiga som vanligt och har våra små hemligheter ;D Sen så har jag packat *suck* och ska även plocka ur disken.. (Måste ligga på plus hos mamma nu när jag åker ;) Sen ska vi växla pengar också! :D Haha hoppas vi gör det i typ sickla så jag kanske kan fjäska mig till lite kläder... ? :D Vi får se om jag kanske bloggar ikväll...
Jag ska iaf lägga in en bild på min finfina tårta från igår och på gårdagens outfit, fast det kan jag inte göra föräns ikväll när jag laddat in bilderna från kameran i datan ;)

Smell yah babes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0