Back in town

Hej på er!

Hur har ni det? Själv har jag haft det supermysigt! :) Har en massa bilder som min mästerfotograf Oscar har tagit, men dem har jag inte laddat in än. Är inte ens säkert att det går, för kamerahelvetet gick sönder :( Att allt ska svika mig nu...

Men idag åkte vi till nån restaurang på nån ö och åt och sen så drev vi bara runt med båten, som förövrigt va underbar!, i kanske nån timme. Så otroligt härligt att bara sitta där, kunna tänka utan att nån frågar varför man bara tittar ut i ingenting, passar mig perfekt!

Sen så badade Pontus och Oscar och jag satt på bryggan, som vanligt dårå :P Slog rekord i att äta glassar igår iaf... Haha Oscar och jag åt 6 (!) glassar igår.. Haha jag är så sjukt trött på glass nu, så det får bli nåt annat för mig framöver ;)

Idag kommer ju Märta hem! Hallaluljaah! Nu fattas bara Elin, som kommer hem den 6e tror jag och sen är vår trio samlad. Gaah läängtar :D Har myycket att berätta för Elin :)

Haha satt och lekte med mamma och pappas tangentbord och har nu hittat så ja kan skriva üüber bra! :D
Mitt favoritord ju!

Nej men kyss på er ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0