Adios my darlings

Vi Hejj på er!

haha ska försöka hinna blogga innan William skulle göra det ;D Jag har sovit förvånansvärt bra på soffan och ingen gjorde inbrott! Nice huh? Men om cirkus 30-45 minuter kommer min limo, eller inte ljuga. Mamma och pappa kommer med bilen då ;)

Nej men schnyyyyggiiiingar! Nu ska jag börja runda av det hära tror ja, så får vi se vad Schnyyggiiiingen har att tillföra ;)

Juste eftersom ja inte kommer kunna blogga på 2 dagar (oh no -.- :P) så får alla som kollar in beskriva mig med 3 ord!
Ni vet man trycker på Kommentarer och sen skriver man sitt namn och om man vill sin mejl. Sen så om du har blogg skriver du det längst ner och sen så skriver du det du vill framföra. Sen klickar du på skicka och sen är det klaart! :D

Kyss


Vi kör på en favorit i repris, älskar den, våran låt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0